본문 바로가기
찬양 악보 PPT 가사

[찬양 악보 PPT] C 아버지 당신의 마음이 있는 곳에

by OTFreak 2020. 3. 6.
반응형

[찬양 악보 PPT] C 아버지 당신의 마음이 있는 곳에

C 아버지 당신의 마음이 있는 곳에.PPT
0.84MB

 

아버지 당신의 마음이 있는 곳에
Father, where your heart is
나의 마음이 있기를 원해요.
May my heart be there with yours.
아버지 당신의 눈물이 고인 곳에
Father, where your tears are gathered
나의 눈물이 고이길 원해요.
May my tears gather in the same place.
아버지 당신이 바라보는 영혼에게
Father, to the souls where your eyes are fixed
나의 두 눈이 향하길 원해요.
May my eyes be fixed as well.
아버지 당신이 울고 있는 어두운 땅에
Father, on this dark land for which you are weeping
나의 두 발이 향하길 원해요.
May my both feet walk towards it.
나의 마음이 아버지의 마음 알아
May my heart know that of my Father
내 모든 뜻 아버지의 뜻이 될 수 있기를
And be one with his will.
나의 온 몸이 아버지의 마음 알아
May my whole body know the heart of my Father,
내 모든 삶 당신의 삶 되기를.
And may my life be that of yours.

댓글